1. |
Wij leggen niet meer gegevens van u vast dan strikt
noodzakelijk en
slaan deze gegevens op een adequate en veilige manier op.
|
2. |
Bij een offerteaanvraag leggen wij vast:
- Uw naam (dit mag ook alleen uw voornaam zijn)
- Uw adres (voor een offerte niet verplicht)
- Uw telefoonnummer (voor een offerte niet verplicht maar wel
praktisch)
- Uw e-mail adres (verplicht)
Deze gegevens worden 1 jaar na dagtekening van de offerte
verwijderd tenzij er uit de offerte een bestelling is voortgekomen.
|
3. |
Bij een bestelling leggen wij vast:
- Uw naam (in ieder geval de achternaam verplicht)
- Uw adres (voor een bestelling verplicht)
- Uw telefoonnummer (voor een bestelling verplicht)
- Uw e-mail adres (verplicht)
-
Werkblad gegevens, tekening en bedragen (verplicht)
Deze gegevens worden na verstrijken van de wettelijke bewaartermijn verwijderd.
(op dit moment 7 jaren)
|
4. |
Uw gegevens worden vastgelegd in e-mails, op papier en in een beveiligde cloud-omgeving.
Wij gebruiken geen centrale database voor opslag.
|
5. |
Alleen ons eigen personeel heeft toegang tot uw gegevens.
|
6. |
Wij gebruiken uw gegevens nooit voor andere zaken dan het traject van
offerte, inmeten, bestellen, leveren en service.
|
7. |
Wij verzenden nooit commerciële e-mails naar de klant.
|
8. |
Wij mogen u wel benaderen voor het invullen van een evaluatie van onze
dienstverlening, dit zijn maximaal 2 e-mails
|
9. |
Wij stellen uw gegevens nooit ter beschikking aan derden tenzij wij dit
wettelijk verplicht zijn.
|
10. |
Met het aanvragen van een offerte of het doen van een bestelling
verklaart u zich akkoord met deze privacyverklaring. |
11. |
Op uw verzoek kunt u de opgeslagen gegevens inzien en desgewenst direct
laten wissen tenzij wettelijke eisen (denk hierbij aan de wettelijke
administratieplicht) zich hiertegen verzetten.
Inzage en wissen gaat het snelst via het door u in eerdere
communicatie gebruikte e-mail adres. Is dit niet meer beschikbaar dan
zal er een andere manier gevonden moeten worden om uw identiteit vast te
stellen. |